NOODOPROEP VOOR OEKRAINE !!
Woensdag 2 of donderdag 3 maart vertrekken wij naar Praag waar vluchtelingen uit Oekraïne aankomen. Hopelijk zal ook mijn moeder mee kunnen met deze bus. De bus zal weer terugkeren naar Oekraïne met hulpgoederen. Ook wij willen graag de achtergebleven families ondersteunen met noodzakelijke spullen. Daarom nemen wij op de heenreis een bus vol met hulpgoederen mee.

Het professionele leger wordt goed ondersteunt door de overheid en landen die hulpgoederen sturen naar de gebieden waar gevochten wordt. Echter de mannen (vanaf 18 jaar) die achterblijven en zijn opgeroepen om de nog niet aangevallen steden en dorpen, medebewoners maar ook bruggen, elektra en andere strategische punten te beschermen krijgen slechts een wapen van de gemeente. Deze mannen zijn 24/7 aan het patrouilleren en slapen nauwelijks en overnachten in lege gebouwen.

Dit doen ze nu zonder warme thermo kleding, helmen en lichaamsbescherming zoals kogelwerende vesten omdat dit nu eenmaal niet in je standaard kast hangt.

Wil jij, je familie, kennissen of connecties goederen doneren kijk dan op de lijst wat er nodig is. Natuurlijk zijn wij ook blij met een financiele steun.

Liefs Nataliya en Alex
Grevelingen 20