Beste Sponsors,

De inzamelingsactie voor Oekraïne had nooit zo’n groot succes kunnen worden dankzij tientallen sponsors die HEEL VEEL goederen en diensten hebben gedoneerd. In de afgelopen maand is er zo veel op ons afgekomen dat we hard moeten werken om het allemaal up-to-date kunnen houden. Wij zijn u absoluut niet vergeten maar simpelweg nog niet de tijd gehad om uw donatie te vermelden op de website.

Dankzij het harde werken van de vrijwilligers zijn donaties van goederen met bestemming Oekraïne d.m.v. 3 transporten op plaats van bestemming gekomen in Rivne. Het 4e transport is in volle voorbereiding en gaat binnenkort geladen worden en vertrekken. Op de website ziet u korte video berichten staan van de aankomst/uitladen van de transporten.

De Supermarkt Actie van 25/26 maart j.l. heeft bijna 21.000 kg aan voedsel opgeleverd waarvan 17 ton in het 3e transport is aangekomen. Het is gelukt om dit binnen 1 week tijd in te zamelen, te verpakken en te transporteren. Een geweldige logistieke uitdaging waar we als kleine stichting zeer trots op zijn.

We zullen er alles aan doen om uw donaties te vermelden en alvast bedankt voor het begrip.

Met zeer vriendelijke groet,

Peter E. van Harskamp, voorzitter Stichting SLIMM