Deelnemende Supermarkten aan Supermarkt Actie HELP OEKRAINE.

Wat begon met het idee van Irma Vandeveen om alle Alphenaren bij de inzameling voor Oekraïne te betrekken, eindigde dinsdagavond met een volle vrachtwagen vol met zeer nuttige boodschappen op weg naar Rivne in Oekraïne. Moe, maar zeer voldaan kijken we terug op een fantastisch en hartverwarmend weekend!

Onze dank gaat uit naar:

• De supermarkten (Aldi, Jumbo, Albert Heijn en Hoogvliet) voor het faciliteren van de actie
  • 120 Enthousiaste en betrokken vrijwilligers die bij de in- en uitgang van de supermarkten stonden om te flyeren en om producten in ontvangst namen
  • Ruim 20 vrijwilligers op de inzamel locatie op de Ouvertureweg die de boodschappen hebben gesorteerd en verzendklaar gemaakt
  • De sterke mannen die de zware dozen met boodschappen ophaalden bij de supermarkten
  • Een aantal vrijwilligers in het bijzonder bij het werven en coördineren van al deze vrijwilligers
  • Burgemeester Spies voor haar mentale steun bij dit grote project
  • En als belangrijkste ál die fantastische Alphenaren die enorm veel extra boodschappen hebben gedaan en deze hebben geschonken voor noodhulp aan de mensen in Oekraïne.

De totale opbrengst van onze actie is maar liefst: 24 pallets voedsel, 6 pallets ‘hygiëne’ (waaronder maandverband etc.), 4 pallets en 26 grote dozen luiers. Aangevuld met een grote stapel matrassen is dit alles over 2 dagen in Oekraïne!!

We zijn enorm dankbaar voor en trots op alle lieve Alphense mensen die ons op welke manier dan ook geholpen hebben!

Dankjewel

Links Linda Feller (coördinator vrijwilligers) en rechts Irma Vandeveen (initiatiefneemster Supermarkt Actie)