Beste vrijwilligers,
Afgelopen maand is er heel veel gebeurd, is er heel veel werk gedaan en zijn er hele mooie resultaten behaald. Dit dankzij jullie geweldige inzet en harde werken.
INZETROOSTER:
Om alle vrijwilligers in te zetten op de juiste plek maken we gebruik van een programma INZETROOSTER, dit is voor ons totaal nieuw en om dit goed te laten werken moeten er de nodige instellingen worden gedaan om de juiste berichten bij de juiste mensen te krijgen. Het kan zijn dat jullie verzoeken krijgen om aan te melden voor een dienst en kan mij voorstellen dat er vrijwilligers hebben aangemeld om alleen te helpen met de Supermarkt Actie. Mocht dit het geval zijn stuur even een berichtje dan kunnen wij dit anders instellen. Wellicht kan er in de nabije toekomst een nieuwe Supermarkt Actie georganiseerd worden.
NIEUWSBRIEF:
Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwsbrief, hierin worden jullie op de hoogte gehouden van behaalde resultaten, te verwachten acties en overige informatie over de actie SLAVA UKRAINI. Iedereen die is in contact geweest met stichting SLIMM zal deze nieuwsbrief ontvangen. Je krijgt ook de mogelijkheid om na ontvangst af te melden voor nieuwsbrieven (hoewel wij dit enorm jammer zullen vinden). Jullie kunnen ook via de website andere personen aanmelden voor de nieuwsbrief (naam en email invullen). Zo kunnen jullie kennissen, vrienden, collega’s laten zien wat er allemaal is bereikt om de mensen in de Oekraïne te helpen.
INZAMEL LOCATIE:
Vanaf volgende week komt er een nieuwe inzamel locatie welke wij beschikbaar krijgen tot 1 september, de inzameling zal dus voorlopig nog even doorgaan en is de inzet van vrijwilligers van groot belang om dit mogelijk te maken. De komende week zal de focus liggen op het verhuizen, hiervoor zijn vrijwilligers nodig die het niet erg vinden om wat te tillen, schoon te maken en de nieuwe locatie helpen inrichten zodat we snel de sorteer/inpak werkzaamheden weer op kunnen pakken. Kijk even in het rooster waar hulp gewenst is.
TRANSPORTEN:
Zoals je wellicht op de website heb kunnen lezen is het 3e transport met bijna 17 ton voedsel aangekomen in Rivne. De transporten vertrekken uit Alphen a/d Rijn en gaan rechtstreeks door naar Rivne (reis van ruim 2 dagen). Zo zien jullie dat de dozen die zijn ingepakt van de Supermarkt Actie nu al in de Ukraine staan. Het 4e transport wordt al voorbereid.
Ik wens jullie allen een heel fijn weekend en rust.

Met vriendelijke groet,

Peter E. van Harskamp